האם גלגול נשמות קיים

כדי לעלות מהרמה המקורית שלה, נשמה צריכה להתגלג מחדש כדי לעשות את התיקון שלה. תיקון נשמה זה מתממש על ידי הגלגול (גלגול נשמות) ו / או על ידי ‘איבר’ (התקשרות). בעוד שגלגול הוא גלגול נשמה לגוף מרגע לידתה ועד מותו, ‘איבר’ הוא חיבור של נשמה אחרת לנפשו שלו, שיכול לבוא ולעזוב בכל עת.

אם האדם לא עושה את התיקון לרמת הנשמה שלשמה הוא בא, הוא חוזר ומגלם מחדש בגוף חדש לחיים חדשים. כל עוד הוא לוקח על עצמו את תיקון נשמתו בשלושה גלגולים, הוא יחזור שוב ושוב לפי הצורך, כדי להשלים את התיקון שלו. עם זאת, אם ישמור על התנהגותו הלא נכונה ולא יבצע ולא יתקדם בתיקון שלו, הוא לא ישוב לאחר הגלגול השלישי.

ישנן סיבות שונות לכך שנפש אולי תצטרך לחזור ולהתגלם. זה יכול להיות לתקן או לתקן מעשה בגין נזק שנגרם בגלל עוולותיו, או על ידי אי קיום מצוות מצוות. הסוד והסיבות העומדות מאחורי השגת המצוות הוא לעזור, או להפוך את תיקון הנשמה.

מכיוון שיש 613 חלקים לנפש, ו -613 ורידים ועצמות לאדם, באופן דומה, ישנם 613 מצוות ו 613 אורות בכל ספירה או תצורה. כל מיצווה תואמת חלק אחד של הנפש והגוף; על ידי ביצוע מצווה חיובית או הימנעות ממצב שלילי, החלק המקביל בנפש מתחזק ומתוקן. כישלון במצווה החיובי או הימנעות ממצווה שלילית גורם נזק ישיר לנשמתו של האדם ודורש תיקון בחיים אלה או בגלגול נשמות עתידי.

רק על ידי קבלת הזדמנות נוספת לעשות או לבטל את מה שהיה צריך לעשות או לא לעשות, האדם עושה את התיקון הנחוץ של נשמתו, שיכול כעת להתעלות לתחומים העליונים ולהצטרף שוב למקורו.

TOP